Himeji en Kobe

16 april 2016 - Kobe, Japan

We zijn vroeg vertrokken, op naar Kobe! Want we slapen daar maar 1 nacht. Om in Kobe te komen moesten we overstappen op Himeji. Hier hebben we de bagage in een kluis gegooid en zijn op pad gegaan.

Ze hebben hier namelijk een prachtig kasteel en Kokoen Garden. Het weer was ernaar en het is weekend, dus we verwachtten wat drukte en wat stalletjes. We hadden gelukkig gelijk! :)

We hebben Takoyaki geprobeerd, octopusballetjes weten we nu.. Niet echt ons ding..

We hebben een bruiloft optocht gezien, achter duiven aangerend, hebben weer tachtig  keer gehoord hoe schattig Jelte is en wanneer Huub even weg was met Jelte ben ik weer een paar keer aangesproken dat ik zo lang ben.

De volgende ochtend ( deze ochtend, yes weer op schema!) zijn we naar Kobe Harborland gegaan. Een feest als je van winkelcentra houdt. En crêpes, restaurantjes of boten. Niet veel over te vertellen, wel een hele dag rondgelopen.

En intussen zitten we na een korte treinreis en een heerlijk avondmaal op onze hotelkamer in Kyoto.